reclamezuil
Zakelijk

3 soorten reclamezuilen

Voor uw bedrijf kunt u een reclamezuil plaatsen om de consument of partners in contact te laten komen met uw bedrijf. Hierbij kunt u zelf de keuze maken welke informatie of boodschap u aan deze groep wilt uitzenden. Door het plaatsen van een reclamezuil creëert u naamsbekendheid en onderscheidt u zich van de concurrent. Welke reclamezuilen er precies zijn, leggen wij u uit. 

Informatieve reclamezuil 

U kunt voor een informatieve reclamezuil kiezen als u alleen de bezoekers wilt informeren met bijvoorbeeld gegevens van uw bedrijf. De gegevens die geplaatst worden op de reclamezuil hebben als doel om de bezoeker te voorzien van meer informatie over uw bedrijf waar de bezoeker ook daadwerkelijk iets aan heeft. Een voorbeeld is bewegwijzering, die de bezoeker de weg wijst naar uw bedrijfspand. U kunt daarnaast ook contactgegevens of openingstijden verwerken in de reclamezuil

Reclamezuil als promotie

Wilt u uw bedrijf of bedrijfsnaam extra onder de aandacht brengen? Met een reclamezuil van Nedlite kunt u uw bedrijf promoten. Hierbij ligt de nadruk om u te onderscheiden van de concurrent en op te vallen binnen de markt. Meestal worden deze reclamezuilen gebruikt op beurzen en evenementen. Op deze reclamezuilen wordt meestal alleen de bedrijfsnaam en logo geplaatst. 

Verlichte reclamezuil

U kunt als bedrijf ook kiezen voor een reclamezuil dat verlicht is. Hiermee valt u als bedrijf in het donker enorm op tussen de rest van de bedrijven en bent u goed vindbaar. Ook wanneer uw bedrijf aan de weg is gevestigd, kan een verlichte reclamezuil voor meer naamsbekendheid zorgen. De weggebruikers zullen uw bedrijf namelijk meteen vanaf de weg kunnen zien.

Laat een antwoord achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *