Tips,  Zakelijk

Een antwoordservice inschakelen levert u klanten op

Als ondernemer is het bijna ondoenlijk om ieder telefoontje aan te nemen. Zeker wanneer u aan het werk bent op een klus en net met uw handen vol staat of wanneer u veel in de auto zit. Natuurlijk kunt u in de auto de telefoon handsfree aannemen, maar het maken van aantekeningen onderweg is onmogelijk. Het is dan wel zo verstandig om daar een antwoordservice voor in te schakelen. Deze antwoordservice is dagelijks, in het weekend en 's avonds te bereiken, op tijden dat u niet te bereiken bent of bereikbaar wilt zijn. De antwoordservice is er voor grote en voor kleine bedrijven. U weet per maand precies waar u aan toe bent. Is de antwoordservice een tijdelijke oplossing? Dan kunt u deze per dag opzeggen.

Gebruik de antwoordservice als tijdelijke oplossing

Hebt u normaal gesproken een telefonist(e) of een receptionist(e) in dienst? Is deze persoon voor langere tijd met ziekteverlof of met zwangerschapsverlof? Is de telefonist(e) of de receptionist(e) langdurig op vakantie? Dan kunt u de antwoordservice gebruiken als tijdelijke oplossing. De antwoordservice is per dag opzegbaar of in te huren voor een vooraf afgesproken periode. Door het callcenter rotterdam inbound in te schakelen mist u geen enkel gesprek. De medewerkers van het callcentrum zijn op de hoogte van uw bedrijf en kunnen de juiste informatie geven.

Een callcenter is er voor de inkomende gesprekken

Het callcenter is er vooral voor de inkomende gesprekken. De gesprekken worden van uw telefoonlijn direct doorgezet naar het callcenter. U kunt opdracht geven een filter te plaatsen op de gesprekken. Sommige klanten mogen altijd worden doorverbonden naar uw mobiel of naar de mobiel van uw collega. Van andere (potentiële) klanten kunnen de gegevens genoteerd worden. Deze mensen kunt u dan terugbellen op een moment dat het u beter schikt. Er gaat in ieder geval geen enkel telefoongesprek verloren. De telefoon zal altijd worden aangenomen en de meest basic vragen zullen direct worden beantwoord. 

De kosten vallen erg mee

Kiest u voor het starterspakket? Dan betaalt u voor maximaal 100 telefoontjes € 9,95 per maand. Hier komt dan nog wel een vergoeding per telefoontje bij. De vergoeding is laag, zeker wanneer u bedenkt dat u geen enkel telefoontje en dus geen enkele potentiële klant mis loopt. De medewerkers van het callcenter zullen zich inlezen in de gegevens van uw bedrijf en kunnen de meest voorkomende vragen beantwoorden. Komt de medewerker van het callcenter er niet uit? Dan wordt het nummer van de beller genoteerd en kunt u zelf contact opnemen.

Laat een antwoord achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *